Waarom deelnemen?

WANNEER KREEG U VOOR HET LAATST 61.000 KLANTEN OVER DE VLOER ?

Hopelijk hebt u nooit overwogen om een televisiespotje in te lassen tijdens de Super Bowl. Dertig seconden zendtijd zouden u die dag zo’n vier miljoen dollar hebben gekost.

Als u ook wat meer impact wil hebben, maar over een iets kleiner budget beschikt, dan zijn er betere adressen. Paleis 7 & 11 van Brussels Expo bijvoorbeeld. Dit is dé kans om uw producten in één keer aan meer dan 61.000 bezoekers voor te stellen. Over impact gesproken...

U ZORGT VOOR EEN OPVALLENDE STAND, WIJ VOOR DE BEZOEKERS.

Met een aanwezigheid op het Voedingssalon krijgt u niet alleen de nodige vierkante meters om al uw producten te presenteren, u geniet ook mee van een stevig mediaplan dat de bezoekers tot op uw stand brengt:

  • Affichagecampagne over de hele hoofdstad
  • Perscommuniqués in nationale kranten: Metro, 7Dimanche, Vlan, De Zondag
  • Een nationale radiocampagne op Bel RTL
  • Voedingssalon.be, één centrale website met alle info en wedstrijden
  • Marketingcampagne op de sociale netwerken
  • Folderverdeling via netwerken van onze exposanten en partners
  • Massa e-mailing naar bezoekers van andere beurzen

Blokkeer 19 t.e.m. 27 oktober 2019 in uw agenda en kom langs op Brussels Expo !

Schrijf u in